Zakladatelky trevor.cz se pandemie nezalekly.

trevor
Napsal trevor
19. Únor, 2021
Čtení na 2 minut

Probudit se ráno na stále ještě vyhřátých kachlových kamnech v roubence uprostřed zasněžených lesů může být v těchto měsících obzvlášť lákavá představa. Mít pohromadě všechna neobvyklá a něčím výjimečná místa s možností rychlé a snadné rezervace ubytování si daly za cíl zakladatelky portálu trevor.

zakladatelky portálu trevor Kristýna Vrančičová a Dina Parfenovich

Trevor vstoupil na trh s cestovním ruchem v době, kdy se cestování takřka zastavilo. Pandemie však projektu dle jeho zakladatelek dala čas na přípravu do sebemenších detailů. Svůj portál totiž staví na osobních vztazích a příbězích. Do každého ubytovacího zařízení proto vždy někdo z týmu nejprve vyrazí na průzkum. Na místě pak přenocuje, naváže osobní vztahy a natočí krátký videopříběh na web. Pokud se místo týmu líbí, může ho přidat do své nabídky.


Právě na videopříběhy vsadily jednatelky trevoru jako na něco, co jim pomůže budovat vztahy se zákazníky a odlišit se od konkurence. U každé nabídky lze tedy zhlédnout krátký spot, který natočil někdo z Trevoru. Po přihlášení však mohou přidávat příběhy i sami návštěvníci míst.


Nabídka má přilákat každého, kdo hledá víc než jen místo, kam složí na noc hlavu. Trevor sice nemá jednotná kritéria pro zařazení do nabídky, ale každé místo je podle nich něčím speciální a neobyčejné. Na výběr je třeba minimalistický apartmán na Šumavě, statek na jižní Moravě či dům v koruně stromu v Krkonoších.

team trevora při práci

Prostřednictvím videí chce Trevor zachytit originálnost místa, aby návštěvník webu ihned věděl, co má od pobytu očekávat. „Fotky jsou sice hezké, ale neukazují 100% realitu. 3D prohlídka je zase suchá a neosobní. Každý člověk má jiný úhel pohledu, a proto jsme zvolili videopříběhy. Chceme, aby je mohl přidávat každý,“ popisuje Parfenovich.


Aktuálně desetičlenná firma by chtěla motivovat uživatele k přidávání videí gamifikací, kterou právě dávají dohromady. Ke každé nabídce by tak v budoucnu měla být celá galerie příběhů. „Neukazujeme pouze interiér, ale snažíme se zprostředkovat atmosféru místa i to, co se tam dá dělat,“ zmiňuje pětatřicetiletá spoluzakladatelka. Kromě videí se návštěvník webu může rozhodovat také podle hodnocení Trevora a recenzí dalších uživatelů.

Celý rozhovor si můžete přečíst na webu czechcrunch.cz